18 °C Aleja Niepodległości 739, 80-001 Sopot +48 504 300 105 +48 508 404 904

Regulamin

Regulamin Dream Hostel
1. Recepcja Hostelowa jest Państwa opiekunem , informatorem i doradcą.
2. Doba Hostelowa trwa od godziny 14 do godziny 11 dnia następnego.
3. Życzenie przedłużenia doby powinno się zgłaszać na recepcji przed godziną 10 rano. Postaramy się to spełnić w miarę możliwości.
4. Hostel może ustalić okres minimalnego wynajmu (np 2 doby)
5. Pokoje w Hostelu wynajmuje się za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu oraz po uregulowaniu zapłaty z góry gotówka lub karta płatnicza.
6. Pobieramy kaucję zwrotna od każdej grupy powyżej 10 osób w wysokości 200 PLN.
7. W Hostelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22-7 rano. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie Hostelu osoby nie zameldowane.
8. W pokojach wieloosobowych wynajmowane są łóżka (miejsca), dlatego też goście muszą liczyć się z możliwością dzielenia pokoju z innymi ,nieznanymi im osobami obu płci. Łóżka w pokojach wieloosobowych przeznaczone są wyłącznie dla jednej osoby.
9. Zachowanie Gości Hostelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hostel może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza ta zasadę nawet w trakcie trwania doby Hostelowej nie zwracając kosztów pobytu.
10. Bez zgody recepcji nie wolno przenosić wyposażenia pokoi.
11. Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Hostelu.
12. NA TERENIE HOSTELU OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA . Palenie papierosów lub innych wyrobów tytoniowych i pochodnych podlega karze w wysokości 500 PLN na pokrycie interwencji straży pożarnej, bądź szczególnego prania i usuwania tytoniu z poduszek, kołder ,firan oraz kosztów długoterminowego wietrzenia pomieszczeń.
13. Potrzebę otrzymania faktury za pobyt należy zgłaszać już w trakcie rezerwacji noclegu oraz przy meldunku. Fakturę można wystawić najpóźniej do 7 dni od dnia zapłaty (dla firm). Powyższy termin podlega wydłużeniu do 3 miesięcy, gdy faktura ma być wystawiona na osobę fizyczną, nie prowadząca działalności gospodarczej. Po upływie wyżej wymienionego terminu Hostel ma prawo odmówić wystawienia faktury.
14. W celu wymeldowania się , po opuszczeniu pokoju klucze należy zwrócić na recepcji lub jeśli jest taka możliwość Pani sprzątającej.
1. Gość Hostelowy ponosi materialną odpowiedzialność za wyrządzone uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń Hostelowych.
16. Jakiekolwiek usterki prosimy zgłaszać na recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych uszkodzeń lub usterek.
17. Hostel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w pokojach lub oraz w aneksach kuchennych. Cenne rzeczy można przechowywać na recepcji aczkolwiek typowego sejfu Hostel nie posiada.
18. Uprasza się o zachowanie porządku w pokojach oraz częściach wspólnych Hostelu. Miły Gościu zachowaj porządek i czystość. Szczególnie dbaj o czystość w łazienkach oraz aneksach kuchennych gdyż służą one w naszym Hostelu do wspólnego użytku.
1. Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju prosimy o wyłączania światła, wody, urządzeń elektrycznych oraz o zamknięcie pokoju.
21. Za zgubienie kluczy lub konieczność interwencji obsługi Hostelu w godzinach będzie pobierana opłata od 50 PLN. Prosimy o pilnowanie kluczy do pokoju lub pozostawienie ich na recepcji.
22. Zadatku wpłaconego na poczet rezerwacji pokoi nie zwracamy.
23. Opłat wniesionych za dobę noclegową nie zwracamy , dotyczy to również w przypadku skrócenia pobytu.
24. Nie odpowiadamy za awarie oraz ich skutki , które nie są zależne od nas.
25. Hostel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
26. Zabrania się wprowadzania zwierząt do budynku.
27. Hostel pozostaje pod całodobową opieką agencji ochrony SOLID.
28. Kierownictwo oraz personel Hostelu dokłada wszelkich starań by usługi noclegowe świadczone w obiekcie były na najwyższym poziomie. Jednakże zwraca się uwagę Gości , by mieli na uwadze że korzystają z usług Hostelu, który w założeniu odbiega od standardu usług noclegowych świadczonych w obiektach hotelarskich. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usługi prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
29. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.

 

Życzymy Państwu Miłego Pobytu

nasz instagram